torsdag den 28. oktober 2010

En rigtig hyggeferie

Posted by PicasaEfterårsferien sammen med min søn, svigerdatter og  mine to søde børnebørn Anton og Laurits.

Vi holdt ferie i sommerhuset i Nr. Vorupør (min svigerdatters mors hus).

Jeg havde nogle skønne dage samen med min familie.
Der blev gået lange ture både i skoven og ved Vesterhavet. Indendørs legede vi, læste, spillede spil og hyggede.
  Anton og hans far  udhulede  to græskarhoveder, som stod og lyste udenfor i mørket.

 Hver dag hentede vi frisk fisk hos fiskehadleren ved stranden, det var supergodt. Dog havde Anton bestilt flæskesteg, som vi fik onsdag aften. Han kan godt lide fisk men ...........

Vejret var blæsende, koldt, og regnfuldt, men indimellem viste solen sig fra den pæne side.

Her er vi en tur på stranden.

7 kommentarer:

  1. Det ser rigtig hyggelig ud, det er også et dejlig sted deroppe.

    SvarSlet
  2. Hvor har I hygget...Sikken en skøn ferie :-)

    SvarSlet
  3. Lyder til at i har hygget i gennem - det er så dejligt at være sammen med familien.

    SvarSlet
  4. Familie ferie med råhygge, hvor lyder det skønt. Børnene har helt sikkert elsket ferien med tid til ture ved stranden og indendørs hygge

    SvarSlet
  5. Høres ut som du har hatt en deilig ferie:) Flotte bilder fra stranden:)

    SvarSlet
  6. Tak for de mange hilsner, ja jeg havde nogle dejlige dage sammen med min søde familie ;)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails