onsdag den 6. oktober 2010

Garnkøb hos Marianne Isager


I dag gik turen til Tversted, nærmere Marianne Isagers butik. En af mine venner fra engelskholdet, der også er ivrig strikker og jeg kørte til Marianne Isagers lille butik for at købe den nye strikkebog "Strik en stund".

Jeg har aldrig været i denne strikkebutik, men det er ikke sidste gang jeg besøger den. Hvor er det en dejlig og smagfuld indrettet butik. Jeg faldt pladask for mange af  Marianne Isager's  strikketing, men det blev kun til køb af lidt garn og selvfølgelig den nye AD-strikkebog. Reolerne var fyldt med lækkert garn (der står nærmest "køb mig" på det, så jeg måtte holde pungen tæt til kroppen).

Strikkebogen er skøn, meget smagfuld med flotte fotografier og så alle de skønne strikkemodeller. Jeg er sikker på at det vil give gode stunder med et strikketøj fra bogen. Jeg har allerede bestemt mig for flere, men der ligger ufærdige arbejder - som SKAL gøres færdig først.
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Ja, det er en rigtig hyggelig butik,
    med nogle søde piger ;)

    Fine sager du fik med hjem.

    Yt

    SvarSlet
  2. Dejlig garn du fik med hjem der.
    Kan kun give dig ret i at der er mange dejlige modeller i den nye bog af AD.

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails