torsdag den 3. marts 2011

Tøsepigebesøg


I vinterferien havde jeg et dejligt besøg af mit lille barnebarn Augusta og hendes mor, min svigerdatter Lise.

Augusta ville gerne vide om farmor er en tøsepige eller hun er for gammel. Jeg sagde: "Augusta selvfølgelig er farmor en tøsepige".

I ferien besøgte vi vores dejlige bibliotek, hvor der er mange legemuligheder. Rutschebanen blev brugt flittigt, op og ned gik det i fuld fart.

Der er cirkelrunde rum, hvor børnene kan ligge og læse eller slappe af. Den orange passede fint til Augusta, men den blå var for lille, så den må være til helt små børn, blev vi enige om.

Der var stor aktivitet på biblioteket og rigtig mange besøg af børn og forældre.

 Da Augusta  havde leget rigtig længe, og var blevet træt og sulten, satte vi os hen i bibliotekets cafe, hvor vi fik tomatsuppe, pølsehorn og melon.

Cafeen er rigtig hyggelig, og der kan købes dejlig mad samt kaffe og te til rimelige penge.

Jeg kan varmt anbefale Hjørring bibliotek, hvis nogen skulle komme nordpå.


'
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Det lyder som om det har været en rigtig hyggelig tøse-vinter-ferie :)

    SvarSlet
  2. Så hyggelig med slikt besøk:)

    SvarSlet
  3. I har da vist hygget.....skønt, og så er det bare meget vigtigt med et godt bibliotek!

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails