mandag den 25. april 2011

Påske



Hvor har der været et skønt vejr i påsken - rigtig havevejr med masser af sol og varme.

Jeg fik dejlige chokoladepåskeæg, som min søn Morten havde med hjem fra Holland.

Træet på billedet er et "hjertetræ", det er meget smukt og dufter dejligt. Billedet har jeg taget hos min søn Ole. Jeg besøgte familien lige før påske.

I skovbunden vrimler der med de skønne Anemoner og træerne er ved at springe ud. Jeg plukkede en lille buket, som står og pynter i min stue.

Det er ikke blevet til så meget på strikkefronten, men jeg er stadig igang med min "sukkertrøje" ;O)

Posted by Picasa

4 kommentarer:

  1. Ja, dejlige påskedag har det været, håber på mange flere sommerlige dag.

    SvarSlet
  2. Dejlige billeder......og helt enig, vejret har været super!
    Sød søn du har.....påskeæg....uhm!

    God tirsdag!

    SvarSlet
  3. Og nu er det vores tur til at gaa igang med ferien. Dejlige anemoner.

    SvarSlet
  4. Ja, det har i sandhed været en dejlig påske med det skønne vejr.

    Dejlige billeder og sikke et flot æg. Heldige dig:-))

    Kh. Majbrit:)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails