søndag den 10. juli 2011

Camomille, min anden



Her er endnu en Camomille strikket i en teglrød farve.





Det er en gave.




som jeg håber modtageren bliver glad for.


 

Jeg synes den nederste blondekant er meget smuk og passer perfekt til sjalet:O)


Faktaboks:
Jeg har fulgt opskriften fra Helga Isagers,  Knit Collection 2010, aminono
Jeg har brugt Alpaca nr. 1 og Tvinni garn, ca. 100 g af  hver.
Garnet er købt hos Ho Garn og Designerværkstedet i Ålborg
Vil helt sikker strikke flere "Camomiller", det er et smukt og let sjal:O)

11 kommentarer:

  1. Det er vel nok fint i den farve :-) Jeg tror aldrig, jeg bliver helt færdig med at strikke Camomiller, det er sådan et jeg vil vende tilbage til med jævne mellemrum :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er det smukt i rødt. Der må være en, der bliver rigtig glad.

    SvarSlet
  3. Der er helt sikkert en der bliver meget glad. Det er meget smukt og jeg er vild med det ser så let og luftigt ud, dog får jeg ikke selv strikket flere camomille´r.

    SvarSlet
  4. Det er godt flot i den røde farve. Jeg er vild med det.

    SvarSlet
  5. Nøøøj - hvor er det flot...Skøn farve.

    Kh. Majbrit:)

    SvarSlet
  6. Hvor er den bare flot og sikke en dejlig farve.
    Der er helt sikker en der bliver glad ;-)
    Majbritt

    SvarSlet
  7. Jeg kan ikke TÅLE at komme ind på alle de her fantastiske strikkeblogs....
    Åh suk... jeg vil være superstrikker!!!
    Sjalet er virkelig smukt!

    SvarSlet
  8. Det er utrolig nydelig. Jeg regner med at mottageren ble glad :-)

    SvarSlet
  9. Mange tak for de søde hilsner. Ja, jeg er også vild med at strikke camomiller og det bliver bestemt ikke mit sidste.

    Hav en god dag ude i det dejlige sommerland:O)

    SvarSlet
  10. Hvor er det smukt og en skøn farve,jeg tro modtageren bliver rigtig glad for sin gave.

    SvarSlet
  11. Nydelig sjal. En utrolig flott gave blir det:)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails