søndag den 6. november 2011

Lidt forskelligt




I øjeblikket har jeg gang i mange ting, og der er hemmeligheder imellem (dem kan jeg naturligvis ikke skrive om her på bloggen).


Jeg har strikket strømper i forskellige størrelser. 





 Strømperne er strikket i Fabel garn fra Drops.


Jeg synes det er et dejligt garn at strikke af.





Disse strømper er strikke i Brugsen's Strømpegarn.


De er afleveret til min ældste søn. Han er glad for, at ingen af hans drenge kan passe dem. Den ældste har større fødder og den yngste mindre.


Som han siger: "Dejligt, dem kan jeg have for mig selv"


Det er faktisk et  skønt "arbejde" at strikke strømper.



Forbrug af  strømpegarn:
De grå: 2 nøgler eller 100 g
De multifarvede: 278 g







Her er jeg igang med en lille vest til Laurits, den er mørkebrun, men farven på billedet er lidt misvisende.






Her en julegave, det skal blive til et meget langt halstørklæde i sort med forskellige farvede striber.

Jeg tror det bliver vellykket:O)







Der kom lige lidt garn i indkøbsposen i fredags.


Garnet er købt hos www.perlestrik.dk.


En garnbutik med god service.


God strikkesøndag til jer derude i blogland;)
Posted by Picasa

5 kommentarer:

  1. Så mange flotte lester! Har også strikket i fabel med godt resultat. Liker så godt at mønstret gjentar seg i garnet. Har strikket i akkurat samme rosa som du har på øverste bilde.
    Har planer om å strikke ett par til til hver av barna. Da skal de være lange og bare i rettstrikk for å ligge godt i slalomstøvler :)
    Her skal jeg til med opplegg på en arm. Ha en fin søndag :)

    SvarSlet
  2. Hjemmestrikkede sokker er et hit!! Jeg strikker dem også meget gerne i det flotte farvede garn fra fabel :)

    SvarSlet
  3. Du er rigtig flittig og har gang i mange dejlige ting,men der er jo heller ikke så længe til jul.

    SvarSlet
  4. Sikke en skøn håndfuld sokker og dejlige projekter, du har i gang - du skal nok nå at blive færdig til jul :-)

    PS: Hvor er de søde, de små "blåbærhuer" - som de ligger der på rad og række :-)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails