søndag den 29. april 2012

Det har jeg gang i :-)



Jeg strikker sokker og


er begyndt på et sjal,



en vest er på pindene,



halvfærdige pulsvarmere,



en næste færdig Lido,



en trøje med snoninger.



Har købt denne strikkebog af Annette Danielsen.
Den kan jeg varmt anbefale.


Bogen købte jeg hos www.hostrik.dk



Var en tur i A-Z i dag, faldt over denne strikkebog eller rettere strikke- og hæklevejledning. 

Den hoppede lige ned i indkøbsvognen:-)


¤¤¤¤¤GOD FORÅRS-SØNDAG¤¤¤¤¤
Posted by Picasa

5 kommentarer:

  1. Skønne ting. Den sidste bog er bare super god. Jeg fandt den selv i Bilka til 75 kr. Den koster 200 kr i boghandlen.
    Fortsat god søndag.
    Mvh Gitte

    SvarSlet
  2. Du har da noget strikketøj at vælge imellem. Godt man ikke behøver kede sig:-) er blå mon en yndlingsfarve?

    SvarSlet
  3. Du har da lige et par strikkebolde i luften ;o)
    Flotte ting.
    Det er altid skønt med en ny strikkebog.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  4. Du har da gang i lidt af hvert, det ser godt ud. Kunne det tænkes at yndlingsfarverne lå i den blå, lilla, turkis skala?

    SvarSlet
  5. Ja her har du en del lekre ting i arbeid. Riktig lykke til med ferdigstillelsen!

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails