tirsdag den 31. juli 2012

Flere sommerbilleder:-)



Røsepigerne var med deres forældre på Voergård Middelaldermarked.


Laura købte bue og pil.

Her øver hun sig sammen med Ella i min gård. Hun var faktisk rigtig god til at skyde.


Hendes mor fortalte, at hun i Kina havde set en film med en pige, der kunne skyde  med bue, og det var hun meget betaget af. 


Forøvrigt en Walt Disnie film, som endnu ikke er kommet til Danmark.



Ella købte denne søde middelalderkjole - hun ligner en rigtig middelalderpige med bare tæer (måske lidt for ren i forhold til den tid) 



Jeg har købt garn og opskift til pulsvarmere, "Prinsessen på ærten" , et strikkekit fra

www.kastaniestrik.dk


Også lidt nyt broderi fra fru Zippe, det skal blive til en pude.
Broderikittet er købt hos www.ho-strik.dk


Jeg har strikke pulsvarmere og pandebånd  til Laura i Alpaca garn fra Drops.


Dette sæt har Ella fået. Det er strikket i samme garn.



Når jeg har mine børnebørn på besøg, skal alt legetøjet frem fra skabet. Her leger pigerne med Play Mobil, som er over 30 år gammelt.



Ella har lavet et lille hospital.

Garnforbrug i 2012: 2,065 kg
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Det lyder som et hyggeligt sted for børn, hvor de kan opleve lidt fra meget gamle dage.
    Det er utrolig flot at du stadig har det gamle legetøj. De er heldige at have mulighed for at lege med det, det er der ikke mange børn der har.
    Iøvrigt nogle fine små ting du har strikket.

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails