søndag den 29. juli 2012

"Kineserne" på sommerbesøg



Jeg har haft et superskønt besøg af min søn, hans kone og to piger.
De er hjemme i Danmark på sommerferie og rejser tilbage til Beijing i august.



Min svigerdatter har købt nyt kamera og det tager nogle meget skarpe billeder.


Her ses en meget gammel smuk dør til den tidligere provstebolig - nu museum i Hjørring.



En tradition - Ella og Laura skal  fotograferes sammen med den "lille familie", når de er i Hjørring.



En glad og stolt Ella - hun har lige fået lavet huller i ørene. (Hun skulle lige betænke sig, men beslutningen blevet taget, og hun sagde, at det kun gjorde lidt ondt).



I Frederikshavn fandt jeg nogle Pelargonier til min samling.



Er de ikke skønne, mine to tøsepiger? - her nydes gågade miljøet i Frederikshavn:-)



Morten nyder en god hot dogs - den såkaldte "Kim Larsen". 


Laura har taget dette billed af sin mor:-)



"Leg på gågaden"   




Vi havde en rigtig god sommerdag i Frederikshavn¤




Der bliver ikke strikket særlig meget for tiden - her er min "Sukkertrøje" på pindene.


God weekend!

Posted by Picasa

6 kommentarer:

  1. hej Emmy. Hvor må det være dejligt at have dem hjemme fra Kina. Selv om internet og skype gør verden mindre, så betyder det nu også meget at kunne være sammen i samme rum rent fysisk.
    spæmdemde med sukkertrøjen. Jeg strikkede den for et par år siden - en dejlig, klassisk model, der kan bruges til det meste.
    hilsen Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, ja, du kan tro jeg nyder mit besøg fra Kina. Sukkertrøjen er en trøje jeg har strikket mange gange, den bliver jeg aldrig træt af:-)

      Slet
  2. Hvor skønt at have din søn og familie hjemme igen. Kina er langt væk, så jeg kan godt forstå du nyder hvert øjeblik. Det er heldigt at vi lige har haft nogle gode solskinsdage, så Danmark kunne vise sig fra sin pæne side. Det er ikke helt det samme at spise is i gågaden i regnvejr.
    Søde farver du strikker din sukkertrøje i. Det er en fantastisk dejlig trøje.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg nyder mit familiebesøg og det dejlige sommervejr. Jeg har efterhånden strikket sukkertrøjen i flere farver:-)

      Slet
  3. Jo de er virkeligt skønne, dine tøsepiger og det er klart, du ikke har tid til at strikke, når de er hjemme på besøg. Jeg kan forestille mig, at du må savne dem ganske forfærdeligt indimellem. Så er det godt at tænke på, at de får en stor oplevelse ud af at være i Kina :-)

    Glæder mig til at se sukkertrøjen, det er sådan en fin farve :-)

    SvarSlet
  4. Jeg nyder mine tøsepiger i fulde drag. Selvfølgelig savner jeg dem rigtig meget, men så tænker jeg på den store oplevelse det er for dem at være i så fremmed et land.

    Farven på sukkertrøjen er jeg godt tilfreds med, en skøn blå farve:-)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails