fredag den 16. januar 2015

Ganske lidt strik her i januar



Jeg fik denne dejlige bog i julegave.


 Min svigerdatter var på bogmesse i efteråret og fik en lille tøffelhilsen med til mig


Der var flere overraskelser i pakken. Denne påbegyndte julekugle er strikket af Carlos.

Nu må jeg se om jeg gør den færdig, eller måske skal den hænge på min opslagstavle.


Julen 2014 er pakket langt væk.

Så til mit strik. Ja det er blevet til 10 små huer til for tidlig fødte børn.
De skal med til Cuba.
se: christunte.blogspot.dk


Jeg har strikket i tre forskellige størrelser,


og i forskellige farver.


Garnet har jeg købt hos Søstrene


Huer vejer ialt 128 g og er strikket på pinde nr. 3.


Det er også blevet til en "frakke" til min Ipad. Rart at beskytte den, når jeg er på farten.
Den er strikke i Sisu garn fra Sandnes (dobbelt garn) og så har jeg lavet en hæklet kant.

Her er kraftig blæst med regn, et rigtig strikkevejr.

Forbrug af garn i 2015:
Fra lager: 215 g
Købt: 0 g

3 kommentarer:

  1. Godt at få Ipad pakket fint og varmt ind. Med det vejr som vi har skal vi jo også pakkes ind. God weekend

    SvarSlet
  2. Sikke da en skøn pakke, du har fået - og med hilsner og det hele :-)

    SvarSlet
  3. Saa er det bare om at faa lidt tea i koppen og krybe op i sofaen med strikketoejet hihi.
    Laekre ting du har faaet og etuiet..... jeg elsker mariusmoensteret.

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails