mandag den 9. marts 2015

UFO - færdig


Endelig blev jeg færdig med denne UFO - som har ligget i gemmerne i lang tid.
Sjalet er strikket i 1 tråd silke og 1 tråd uld/bomuld, Coast.
Der er brugt pinde 4½ og vægten er 175 g.


Endnu et Ipad-cover, hæklet i bomuldsgarn, Blend, dobbelt garn,
hæklenål nr. 3 og med en vægt på  90 g


Nyt hækleprojekt - en plaid eller tæppe.
Det er et skønt projekt, men det tager tid.


Indimellem strikkes der på den norske trøje.


En kold og blæsende februardag  - skøn Lønstruptur sammen med mine børnebørn og deres far.


Det er altid skønt at komme ned til havet - især holder jeg af at komme der i vinterhalvåret på en blæsende og kold dag:)



Forbrug af garn 2015: 0,928 kg     

           ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

God strikkkedag ude i blogland

6 kommentarer:

  1. Fine ting du får lavet. Dejligt at se at det ikke bare er mig, som har gang i mange ting samtidig. God aften.

    SvarSlet
  2. Flott sjal. Deilig å få ferdig ting som har ligget en stund. Havet er herlig ,sommer og vinter. Var i Blokhus for 14 dager siden og da var det ganske sterk vind og store bølger.

    SvarSlet
  3. Ja, der er jeg enig - Lønstrup er fantastisk, når det rigtig rusker - selvom en tur ud mod klitterne i højt solskin og blå himmel heller ikke er så dårlig :-) Sikken et smukt sjal - godt det kom op af kurven :-) Og så er det dejligt at veksle lidt med hæklenålen en gang imellem - jeg skal til at hækle en tunika - det er jeg meget spændt på :-) Det bliver et dejligt zigzag-tæppe :-)

    SvarSlet
  4. En masse fine ting du har gang i, og det er dejligt at kunne afveksle lidt. Familietur er godt uanset vejret.

    SvarSlet
  5. Laekre ting, men sjalet waouw, jeg er solgt.

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails